Εισαγωγικά να σημειώσουμε ότι όσα διαβάσετε παρακάτω είναι το αποτέλεσμα της έμπνευσης των αρρωστημένων εγκεφάλων της «πρώτης φοράς αριστερής κυβέρνησης» εμπλουτισμένης με μια γενναία δόση φασισταριού και ξεπουλήματος μέχρι την απόλυτη χρεοκοπία της κοινωνίας.
Τα νέα τέλη κυκλοφορίας για όλα τα αυτοκίνητα σχεδιάζεται να ισχύουν από φέτος για τα τέλη του 2016 προκειμένου να ικανοποιηθεί και η Τρόικα που έρχεται τον Οκτώβριο για το μεγάλο φοροκυνηγητό που πρόκειται να εξαπολύσει η κυβέρνηση του 22% για λογαριασμό των «δανειστών».
Όπως αναφέρει σε ανάρτησή του το capital.gr, η κατοχή ΙΧ τίθεται υπό διωγμό και αποτελεί «τεκμήριο» για φοροληστεία.
Τα σχέδια προβλέπουν την εισαγωγή νέων κριτηρίων για τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζεται:
«- η εισαγωγή κριτηρίου συνολικού αριθμού ΙΧ ανά νοικοκυριό. Τα νοικοκυριά με δυο ενήλικες που έχουν τρίτο ή και τέταρτο ΙΧ θα επιβαρυνθούν σε σχέση με όσα καταβάλλουν σήμερα. Αντίστοιχα το νοικοκυριό με έναν φορολογούμενο και περισσότερα από ένα ΙΧ επίσης θα επιβαρυνθούν.
– η εισαγωγή κριτηρίου αθροίσματος κυβικών των ΙΧ κάθε νοικοκυριού. “Όποιος έχει ένα οικογενειακό ΙΧ και ένα “χιλιάρι” για δεύτερο δεν θα επιβαρυνθεί”, λένε αρμόδια στελέχη του ΥΠΟΙΚ που επεξεργάζονται τις σχετικές προτάσεις. “Γιατί όμως να μην πληρώσει περισσότερα το εύπορο νοικοκυριό που διαθέτει δύο ή τρία οχήματα μεγάλου κυβισμού.
– η εισαγωγή κριτηρίου εμπορικής αξίας κυρίως για τα οχήματα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά από τον Νοέμβριο του 2010 και μετά και σήμερα τα ύψος των τελών υπολογίζεται αποκλειστικά με βάση τους εκπεμπόμενους ρύπους. Τονίζουν στο υπουργείο Οικονομικών ότι αυτός ο υπολογισμός ευνοεί σημαντικά φορολογούμενους που αγοράζουν ακριβά ΙΧ σε σχέση με φορολογούμενους που έχουν ΙΧ με τα ίδια περίπου χαρακτηριστικά αλλά είναι μοντέλα πριν το 2010».
Το μέτρο της άθροισης των κυβικών είναι δεδομένο μα αυτή τη λογική ότι μπορεί να επεκταθεί και στα μηχανάκια και να αθροίζονται όλα μαζί. Ενδεχομένως και τα ποδήλατα αφού συμπεριλαμβάνονται στα τροχοφόρα.
Το περιτύλιγμα περί των «εύπορων» νοικοκυριών είναι σαθρό, γελοίο και εκ του πονηρού. Γιατί; Γιατί είναι γνωστό και χρησιμοποιείται ευρέως το σύστημα της χρονομεριστικής μίσθωσης leasing από μεγάλες εταιρείες που ασχολούνται με αυτή την επιχειρηματική δραστηριότητα και κάθε εύπορος γνωρίζει ότι συμφέρει, δεν αποτελεί τεκμήριο, δεν θα φορολογηθεί ούτε με τα νέα μέτρα που σχεδιάζονται γι’ αυτό και οι εύποροι, όπως και οι εταιρίες το χρησιμοποιούν ευρέως.
Ένα μεσαίο π.χ αυτοκίνητο μπορεί κανείς να το αποκτήσει με leasing απο 80-100€ το μήνα. Γιατί να το αγοράσει; Ένα τέτοιο μέτρο χαρατσώματος της ιδιοκτησίας και χρήσης ΙΧ θα στρέψει τον κόσμο στο leasing, δηλαδή σε κέρδη για επιχειρηματικούς ομίλους και μείωση εσόδων για το κράτος.
Όταν ξεκίνησαν οι προηγούμενες μνημονιακές κυβερνήσεις τα τεκμήρια στον κυβισμό το αποτέλεσμα ήταν να πέσουν οι εισπράξεις. Εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες κατέθεσαν τις πινακίδες στις εφορίες.
Είναι ανεγκέφαλοι; Είναι και ανεγκέφαλοι. Είναι συμβιβασμένοι και στους «δανειστές» προσηλωμένοι; Είναι. Ποια συμφέροντα εξυπηρετούν; Τα ίδια με αυτά που επιδιώκουν να εξυπηρετήσουν με τους πλειστηριασμούς και τις κατασχέσεις στα ακίνητα. Τα συμφέροντα της ολιγαρχίας που θέλοντας να ξεπεράσει τη κρίση και ν αυξήσει την κερδοφορίας της σχεδιάζει επιχειρηματικές δραστηριότητες στο χώρο της κατοικίας ( real estate) και της μετακίνησης (auto leasing). Όλα αυτά πάνε πακέτο με τις ιδιωτικοποιήσεις στα δημόσια και κοινωνικά αγαθά (ενέργεια-ύδρευση- άρδευση- δρόμοι). Μαζί τα δάση και οι ακρογιαλιές.
Δανειζόμαστε από προηγούμενη ανάρτηση το επιμύθιο, όπου θάναι και το τελικό αποτέλεσμα αυτών των πολιτικών: «Όταν δεν θάχει απομείνει τίποτα άλλο να πάρετε, έτσι βαρυφορτωμένοι που θάστε καθάρματα πόσο θα μπορείτε να τρέξετε για να ξεφύγετε; Και που θα πάτε;;; Η ώρα που η αγωνία θα γίνει οργή έρχεται …».